VIZUÁLNÍ IDENTITA
GABRIELA Š V Á B
Naposledy, když jsem tvořila logo a identitu sama pro sebe, byla jsem ještě na střední škole. Od té doby uplynulo mnoho let. Během této doby se toho i hodně změnilo. Změnila jsem se já, mé jméno, ale hlavně i má tvorba, která se posunula mnohem dál.
Mým největším přáním při tvorbě nového loga, bylo vytvořit něco jednoduchého, čistého, výstižného a nadčasového. Nikdo nechce investovat čas a prostředky do tvorby nového loga každé dva roky. Je to náročné a také pro zákazníky velmi matoucí.
Rozhodla jsem se, že chci vystupovat pod svým jménem, nikoliv pod pseudonymem. Chci, aby mě moji klienti poznali takovou, jaká jsem a kdo jsem.
Držela jsem se tedy čistého minimalismu v kombinaci s neutrálními tóny barev. Pracovala jsem s vlastními iniciály a zapojila jsem i hru s typografií.
Držím se zásady, že každý prvek by měl mít v jakémkoliv návrhu svůj význam a důvod. Zbytečně nepřidávat prvky navíc, které akorát ubírají na čitelnosti značky. Cokoliv, co zkusíme z návrhu odstranit a následně zjistíme, že nám to tam nechybí, tam v první řadě nemělo vůbec být, jelikož to nemělo význam.
Přesně tak vzniklo logo a základ mé nové identity, která zrcadlí mou současnou tvorbu a směr tvorby, který mi sedí nejvíce.